در حال بارگذاری ...
    
  • سیاست آموزش و پرورش حمایت از مشارکت های مردمی است

    معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم ترین کار در سازمان ما در دولت یازدهم توجه واقعی و یک رویکرد حمایتی بر مدارس غیردولتی است.

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،مرضیه گرد گفت: روح حاکم بر جلساتی که در آموزش و پرورش برگزار می شود، با توجه به حوزه تخصصی بنده عمدتا بر به کارگیری دستگاه ها، مشارکت های مردمی است.

     

    رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی افزود: خرسندیم در راستای یکی از سیاست های پنج گانه وزیر آموزش و پرورش سازمان ما گامی موثر در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت برمی دارد.

     

    وی خاطر نشان کرد: مهم ترین کار در سازمان ما در دولت یازدهم توجه واقعی و یک رویکرد حمایتی بر مدارس غیردولتی است. امیدواریم در اجرای بحث حمایت از مدارس غیردولتی بتوانیم بار دولت را با کمک مردم سبک کنیم.

     

    گرد یادآور شد: امیدواریم شاهد این باشیم که ارگان ها و نهادها وقت ، سرمایه شان را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند و با توجه  به راهکارهای ارایه شده مشارکت کنند.




    مطالب مرتبط

    تربیت نسل آینده مشارکت تمام ارکان را می‌طلبد

    تربیت نسل آینده مشارکت تمام ارکان را می‌طلبد

    تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند ماموریت سنگین و حساس خود در تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی را انجام دهد و این امر مشارکت و عزم جدی همه ارکان جامعه را ...

    |

    نظرات کاربران